حجت الاسلام موسوی گفت: حل مشکلات حوزه تولید در دادگستری از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان سفر به شهرستان دلیجان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حوزه تولید وحل مشکلات این حوزه از اهمیت بالایی در دادگستری برخوردار است و نظارت در این زمینه باید دقیق باشد و از کوچکترین خطا چشم پوشی نشود.

حل مشکلات حوزه تولید در دادگستری اهمیت بالایی دارد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به کار قضاوت افزود: باید برای مدیران قضایی از کسانی استفاده شود که با تدبیر و صبور در امر قضاوت باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی سپس در نشست با قضات و مسئولان دادگستری شهرستان دلیجان شرکت کرد.

علیرضا ترابی دادستان دلیجان در این نشست با ارائه گزارش از عملکرد حوزه قضایی این شهرستان گفت: شهرستان دلیجان با 335 واحد تولیدی و صنعتی، در مسیر ارتباطی چندین استان کشور و از موقعیت حساسی بر خوردار است .

ترابی به وجود اتباع بیگانه در این شهرستان و مشکل و آسیب های اجتماعی در این زمینه ، مشکل کارگران ، مشکلات زیست محیطی ، تغییر کار بری غیر مجاز و مشکل مرزی دلیجان و کاشان هم اشاره کرد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان دلیجان مشکلات قضایی این شهرستان را بررسی کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه در دادگستری دلیجان با مردم دیدار و از نزدیک با مسایل و مشکلات آنان آشنا و این مشکلات را بررسی و دستور را صادرکرد.

جلسه بامدیران قضایی و قضات، بازدید ازبخشهای مختلف اداری دادگستری وگفت و گو باتعدادی از مراجعین این دستگاه و دیدار از کارخانه تولید اسانس از برنامه های سفر رئیس دادگستری استان مرکزی به دلیجان بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.