فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد خبر داد؛

سارق حرفه‌ای در دام قانون گرفتار شد

سرهنگ تجاری از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت و کیف قاپی در شهرستان مهاباد، خبر داد.

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف قاپی اموال عابران در سطح شهرستان مهاباد موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در مهاباد افزود: ماموران با انجام عملیات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی فردی با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف قاپی شدند.

سرهنگ تجاری خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال سرقتی کشف شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه اظهار کرد: متهم در بازجویی و تحقیقات پلیسی به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف، که ارزش اموال مسروقه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

تجاری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و مراقبت از اموال خود از سواستفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.