معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از کسب رتبه برتر هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در کشور خبر داد.

سید احمد هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در ارزیابی سال ۹۸ از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به عنوان هیئت برتر کشور انتخاب شد.

او افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته هیات ورزش‌های همگانی استان یزد بعد از استان مازندران و بالاتر از استان تهران با کسب ۸۳۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و درجه عالی این ارزیابی را کسب کرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هیات‌های ورزش همگانی کشور در سه گروه دسته بندی شده اند که هیات استان یزد در گروه ۲ در رده نخست ایستاده و بالاتر از استان‌های مرکزی، زنجان، البرز، کرمانشاه، اردبیل، همدان، کرمان و گلستان قرار دارد.

هاشمی با تقدیر از تلاش‌های رئیس و دیگر اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد و دیگر شهرستان‌ها،گفت: در این ارزیابی که همه ساله از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور انجام می‌شود عملکرد هیات‌های استانی در حوزه‌های مسابقات، همایش‌ها، آموزش، سمینار‌ها، اعزام‌ها، جذب اسپانسر و جذب اعتبارات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.