رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مرند گفت: ۵۴۳۲ خانوار شامل ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مرند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد رستمی با اشاره به تسهیلات حوزه اشتغال عنوان کرد: ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام اشتغال به خانواده‌های تحت پوشش اعطا می‌شود و هر کارفرمایی که مددجویان این نهاد را به کار بگیرد به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان وام اعطا می‌شود.

او همچنین گفت: ۱۲ واحد مسکونی سال گذشته به خانوار‌های تحت پوشش این شهرستان تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مرند با اشاره به اعتماد سازی و مردم محوری کمیته امداد عنوان کرد: سال گذشته ۲۹ درصد اعتبارات از محل به درآمد‌های مردمی بود که امسال این میزان به حدود ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رستمی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مردمی در این نهاد ابراز داشت: ۶ مرکز نیکوکاری شهرستان مرند ۶۸۰ میلیون تومان در رزمایش کمک مومنانه کمک کردند.

علی نیک نفس بخشدار مرکزی مرند نیز در این جلسه گفت: امروز نیازمند تقویت روحیه فداکاری و ایثار هستیم و دهیاران در کنار وظیفه توسعه و عمران روستا‌ها در امر خیر نیز ید طولانی دارند.

او  با اشاره به تشکیل مؤسسات خیریه در روستا‌ها ابراز داشت: دهیاران در هر روستا یک مؤسسه خیریه تشکیل دهنده تا بال اجرایی برای دهیار آمده تا فقرزدایی از روستا‌ها محقق شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از شش تن از دهیاران نمونه روستا‌های شهرستان مرند تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.