مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی استان در حال آماده شدن برای برگزاری آزمون‌های سراسری و کنکور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به برگزاری آزمون‌های سراسری مجموعه‌های تحت مدیریت خود را در اختیار وزارت علوم قرار خواهیم داد.

او گفت : روند آماده سازی این سالن‌ها اکنون در حال انجام است تا در صورت لزوم در اختیار سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: علاوه بر سالن‌های سرپوشیده اماکن رو باز همچون استادیوم‌ها نیز در صورت نیاز برای برگزاری آزمون آماده خواهند شد.

رحیمی با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در استان متوقف شد، ادامه داد: از ۲ ماه گذشته روند فعالیت ۳۰ رشته ورزشی کم برخورد با اعمال محدود از سرگرفته شده است.

او با بیان اینکه اکنون وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه زرد است، گفت: در صورت عبور کامل از پیک بیماری و بهتر شدن شرایط تعداد دیگری از رشته‌های ورزشی همچون شنا نیز مجوز فعالیت دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.