المپین بوکس: مدال آوری در المپیک سخت‌تر از کسب سهمیه است

شه بخش گفت: مدال آوری در رویداد مهمی همچون المپیک از کسب سهمیه دشوار‌تر است.

دانیال شه بخش ملی پوش المپیکی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای حضور در المپیک باید از مسیر سختی عبور کرد. کسب سهمیه المپیک خود به تنهایی بسیار سخت است و به طور حتم مدال آوری در المپیک سخت‌تر از کسب سهمیه در المپیک است. راه دشواری را پیش رو دارم، اما امید دارم که می‌توانم در المپیک توکیو برای بوکس ایران تاریخ ساز شوم.  

او گفت: کسب مدال برای بوکس در المپیک دور از دسترس نیست و می‌توانیم مدال  المپیک را تصور کنیم. آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است، چرا که بزرگترین و مهم‌ترین رویداد ورزشی محسوب می‌شود. برای کسب مدال در المپیک باید بستر را از قبل برای بوکسور‌ها فراهم کرد. تیم ملی باید در رقابت‌های تدارکاتی شرکت کنند که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط حضور در اردو و مسابقات تدارکاتی فراهم نیست.

ملی پوش بوکس عنوان کرد: بوکس ایران پتانسیل خوبی دارد، پس باید بوکسور‌های کشورمان را باور داشته باشیم. برای انجام تمریناتم طبق برنامه  پیشین تیم ملی تمرین می‌کنم و از ۱۵ مرداد ماه دوباره تمرینات بوکس آغاز می‌شود. قرار است علیرضا استکی تمرینات جدیدی را به ما ارائه  بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار