اولین دوره کارگاه های آموزشی فیلم و تئاتر دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

آذر آزادی مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : هدف از برگزاری اولین دوره کارگاه های آموزشی فیلم و تئاتر دفاع مقدس آموزش مبانی و اصول فیلم نامه نویسی نمایش نامه نویسی تئاتر بازیگری و کارگردانی دفاع مقدس به علاقه مندان و هنرمندانی است که به تازگی وارد این عرصه شده اند .

او گفت : تلاش می کنیم از اساتید بومی استان در امر آموزش استفاده کنیم و هنرمندان با مبانی و اصول هنر ،فیلم و تئاتر دفاع مقدس آشنا شوند .

آزادی با بیان اینکه نوشتن و تولید یک اثر هنری در حوزه دفاع مقدس نیازمند به امر آموزش و پژوهش است افزود : یادگیری مبانی اولیه به همراه در اختیار قرار دادن منابعی از جمله عکس اسناد و فیلم های مستند در حوزه دفاع مقدس به هنرمندان انگیزه بیشتری برای فعالیت در این حوزه را خواهد داد.

او افزود : استان کرمانشاه پتانسیل های بالایی از سوژه های دفاع مقدس دارد که هنرمندان این عرصه با داشتن یک ذهن خلاق آموزش صحیح دسترسی به اطلاعات و پژوهش ها و راویان آن حوادث و حمایت مالی و معنوی دستگاه های متولی فیلم و تئاتر دفاع مقدس می توانند آثار شاخص و ممتازی را خلق کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.