بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود در این بین اکثریت مواقع این شغل به عنوان یکی از مشاغل سخت هم به حساب می آید.  شاید از دور برای بسیاری اینکه بازیگری اتفاقی سخت است، قابل لمس نباشد، اما اگر به صورت اصولی و به مفهوم واقعی نگاه کنیم، این هنر به واقع تمرین، شهود و مطالعات فراوانی نیاز دارد.


بیشتر بخوانید


هر بار قبل از اینکه موضوع جدیدی را شروع کنید روی یک موردی که از تمرین گذشته به یاد دارید، مروری هر چند سطحی داشته باشید. هر بار فقط یک تغییر کوچک اضافه کنید. با قدم‌های کوچک جلو بروید، به جای اینکه خواهان پریدن باشید.

تمرین – بازی‌های آوایی را با خیال اینکه بر آن‌ها مشرف شده اید، خیلی زود رها نکنید: شما باید به هر دست یافته‌ی تمرین – بازی‌ها همچون رفتار روزمره تان عادت کنید.

پس آن‌ها را حتی اگر به نظر می‌رسد مفید نبوده، رها نکنید. اگر شما بر یک تکنیک مسلط شده اید، باز هم آن را و یا قسمتی از آن تمرین را در چرخه‌ی تمرین – بازی‌های روزانه‌تان حفظ کنید.

برای آنکه وضعیت قبلی خود را فراموش نکنید و بهتر متوجه پیشرفت‌های خود بشوید، لازم است که از تمریناتتان گزارش‌های تهیه کنید. با مرور هفتگی و یا ماهانه‌ی این گزارش‌ها بیشتر به ادامه‌ی تمرین – بازی‌های بیشتر روزمره تشویق می‌شوید.

همچنان که به هر تمرین بازی می‌پردازید، در این فکر نباشید که تمرین‌های بهتر و ارزشمند‌تر بی شمار دیگری هست، که برای برآوردن منظور شما و رساندنتان به هدف، بهتر از این تمرین‌هایی است که انجام می‌دهید و شما آن‌ها را نمی‌دانید.

دست از تلاش برای رسیدن به نکته‌های تمرینی تازه نکشید، اما از همان تمرین‌هایی که دارید، با تسلط و تمرکز بهترین استفاده را ببرید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.