به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری میکند.
بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاههای ارتباطی، علاوه بر وب سایت به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
بعد یه روز قبض صادر میشه ۲۰ بار پیامک میدن برای پرداخت پول
بدترین مخابرات ایران برایه منطقه الغدیر است
هر ماه یه هفته حداقلش خطامون قطع
پیشه رییس هم میریم میپیچونه
فقط یه خطمون یک ساله قطع فقط ابونما میگیرن
بنده روز ۱۶ اردیبهشت هزینه تلفن را با اپلیکیشن تاپ پرداخت کردم و امروز ۲۰ اردیبهشت هست هنوز خط تلفن یک طرفه هست..
امروز با پشتیبانی تاپ تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم اعلام کردند که هزینه را همان ۱۶ اردیبهشت به حساب مخابرات واریز کرده اند.
لطفا بفرمایید چرا تلفن تا کنون وصل نشده است؟؟؟
میخواستم ببینم چرا باید ۲۰ هزار تومان ماهانه برای هر قبض تلفن ثابت پرداخت کنیم در صورتیکه ممکنه از این خط استفاده نکنیم، همون آبونمان قبلی هم کم نبوده برای تعداد بالای خطوط ثابت لطفا بیشتر از این ملت رو ندوشید
دوسال دارم ابونمان می دهم وهر دوسال باموبایل به مخابرات اعلان خرابی میکنم هزبنه موبایلم را در نظر بگیرید
ولی فقط دروغ میگن که درست میکنیم و اما بعدش معلوم میشه هیچ کاری نمیکنن، حالا نمیدونیم چیکارباید کنیم؟
تو رو خدا بررسی کنید .بچه ها کلاس و آزمون اینتر نتی دارن .
ما سیم تلفنمون تا وصل میشه کمتر از یکماه می دزدن تا ما بسته میگیریم می دزدن به جای اینکه مخابرات چاره ای پیدا کنه ما مجبوریم پیشنهاد بدیم میله جوش دادیم جایی که بیشتر دزدیده می شد الان از جای دیگه دزدیدن انقد فکر می کنید خسته نشید
اینترنت بشدت ضعیف هست لطفا خواهشا التماسا رسیدگی کنید اصلا تو خونمون اینترنت شدیدا ضعیف هست و برای ورود به کلاس های مجازی به مشکل خوردیم خواهشا رسیدگی کنید
چطور میتونم بابت این اشتباه مخابرات شکایت خودم رو مطرح کنم؟!
درتاریخ ۲۵ الی ۲۶ /۱۴۰۰/۱۱قریب دهها تماس گرفتم برای ثبت خرید اینترنت اما متاسفانه کسی جواب نداد
یکنفر با دهان خسته چندکلمه حرفهای نامفهوم زدند و قطعش کردند
مگر مخابرات ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه تعطیل بوده است
لطفا بررسی کنید
روزهاست که درگیر پیدا کردن دلیل بدهی قبلی قبض تلفن ثابتم میگردم.به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده ام .در سامانه مخابرات و در پرتال مخابرات من ثبت نام و وارد شده ام.پر سامانه مشاهده قبض های تلفن ثابت ورود کرده ام و ...
همه جا فقط با عبارت بدهی قبلی مواجه میشم .آیا این حق مشتری نیست که دلیل بدهی را بداند؟
هر روز یه بهونه دارند
الان حدود ۱ماه از فعال سازی مودم وای فای میگذره ولی هنوز خط من وصل نشده... لطفا یکی به داد این مردم برسه... گناه ما چیه..؟؟
ممنون میشم رسیدگی کنید
از کرمانشاه هستم و مغازا دارم بیش از یک ماه هست تلفن بنده بر اثر خرابی قطع میباشد ۳بار هم از طریق شماره خرابی ثبت گردید جالب اینجاست که هر دفعه هم ثبت میکنم البته بعد از مدتی میبینم از طریق سامانه حذف شده و ثبت جدید صورت میگیره هنگامی هم که مراجعه میکنم به مخابرات از کمبود نیرو و وعده ۱۰روز بعد راه میدهند متوجه شدم هر زمانی که تلفن خرابی راه اعلام میکنم و ثبت میکنم به عنوان تعمیر شده و بدون مشکل از سامانه حذف میشود و هیچ رسیدگی صورت نمیگیرد
بدلیل وصول پیامک اخطار قطع یا جمع آوری تلفن بدلیل بدهی سریعا وارد سایت اینترنتی شدم و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت متاسفانه مبلغ ۳۶۹ هزار تومان پرداخت کردم و همان لحظه پیام دیگری آمد ایندفعه کم بود به شک افتادم ولی احتیاطا پرداخت کردم . وقتی خوب توجه کردم دیدم مبلغ ۳۶۹ هزار تومان اشتباه بوده و چنین شماره ای در شبکه وجود ندارد . بنده چون تمام شماره ها و ردیف شماره ها مثل خط خودم بود فقط یک عدد صفر اواسط شماره مت دارد ولی این خط اشتباه آن صفر را نداشت . حال چرا مخابرات خطی که نیست بارگزاری شده و اگر بنده شناسه ها را وارد کنم نبایست عملیات پرداخت فعال شود . ولی همه چی دست به دست هم داده و این مبلغ الان اشتباه واریز شده است . به مخابرات ۴۵ متری گلشهر کرج مراجعت کردم صورتحساب و کپی کارت ملی و تکمیل یک فرم انجام و تحویل دادم گفتند برگشت داده می شود . ولی با گذشت بیش از ۲ ماه خیری از برگشت پول نشده است . وفتی ما به پیامک مخابرات احترام می گذاریم و زود پرداخت می کنیم در عوًدیگر اشتباهی هم شده باشد مخابرات باید احترام شهروند را نگه دارد و برگرداند تا اعتماد دو سویه باشد . لطفا مخابرات رسیدگی نماید
درصورتي كه خط صفر مخابرات ٢٠٠هزارتومنه چرا اين كار كردن اگه به من ميگفتن انقدر هزينه داره اين كارو نميكردم ميرفتم يه خط صفر ديگه ميخريدم
تازه يكفته هروز صبح ميرفتم مخابرات از كارم زدم بخدا نزديك ٦٠٠/٧٠٠اين جابجاي براي من اب خورد
چررررررررررراااااااا
من ماندم سامانه های مخابرات چرا بروز نیست حرف من در مورد قبوض است که بعد از اینکه قبض دوره را پرداخت میکنیم بعد از چند روز بطور مکرر گوشی زنگ میخوره که قبضتون را پرداخت نکردید. حالا برای انهایی که سطح سواد انها بالا است مشکلی پیش نمیاد ولی اون پیرمرد و پیرزن که مراجعه میکنه قبض خونشو پرداخت میکنه بعد از چند روز دوباره گوشی زنگ میخوره که شما قبضتون پرداخت نکردید. این مشکل واقعا رو اعصاب مردمه.
خورد کنه
فقط و فقط بدانید هیچ فریاد رسی نیست هیچ پاسخگویی نیست
سه ماهه سیم تلفن ثابت دزدیده شده،پیگیری کردیم کسی جوابگو نیست مخابرات،باتوجه به ضرورت تلفن ثابت
مشهد،بولوارابوطالب،ابوطالب ۶۶
حالا که اقدام کردیم برا وای فای گفتن سیم کشی مشکل داره به مخابرات مراجعه کردیم حدودا دوماه هست که اعلام کردیم هیچ رسیدگی نمی کنن میگن وقت نداریم
لطفا لطفا رسیدگی کنید
از استان سیستان و بلوچستان شهرستان زابل در کنارتون هستم
حدود یک ماه از قطع تلفن ثابت منازل ما همشهریان واقع در خیابان فرهنگ ، فرهنگ دوازده گذشته است
هیچ مسئولی پاسخگو نیست و فقط وعده و وعید
البته از ایشان کمال تشکر را داریم . خواهشمندم پیگیری نمایید با تشکر.
ساکن شهرستان ازنا هستم
از شهریور سال 1396 به علت جابجایی به چند خیابان پائین تر در منطقه شاهد تلفن ثابت ما را وصل نمیکنند .
چندین بار به مخابرات مراجعه کرده
باتوم به فاصله پنجاه متری به من گفتند سیم خریداری کن تا تلفنت را وصل کنیم
و رئیس مخابرات وقت هم دستور لازم را داد ولی متاسفانه شخصی به نام توکلی در واحد مشترکین به طور آشکار گفت نمیشود و من که معترض شدم .
گفت برو شکایت کن چندین بار مراجعه کردم ول هیچ نتیجه ای نگرفتم الان هم تلفن ثابت ما قطع است و هر ماه پیامی مبنی بر بدهکاری از نوع آبانمان برآیم ارسال میشود.
خواهشمند است پیگیری کنید
استان لرستان شهرستان ازنا
باتشکر
نسبت به عدم آنتن دهی اینترنت موبایل در روستای قونسولکندی از توابع شهرستان اردبیل علی رغم نصب دکل و عدم بهره مندی دانش آموزان و اهالی این روستا از اینترنت موبایل با توجه به عدم وجود آنتن دهی رسیدگی فرمایید با تشکر از زحمات شرکت مخابرات