فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۲ نفر که با جعل عنوان و امضاء قصد سرقت ۳۰ تن میلگرد را داشتند ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فروش میلگرد، با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که افرادی قصد جابجایی و فروش مقدار ۳۰ تن میلگرد که متعلق به آن‌ها نیست را دارند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ماموران اقدام به تماس با فرد مورد نظر کرده که او نیز اعلام داشته این مقدار میلگرد را با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان گرمه جابجا می‌کنند.


بیشتر بخوانید 


او  گفت: با مراجعه کارآگاهان به محلی که قرار بود این مقدار میلگرد به فروش برسد، دریافتند که این افراد در صدد سرقت ۳۰ تن میلگرد از شهرستان گرمه و فروش آن به یکی از آهن آلات فروشی‌های شهرستان جاجرم را دارند.

سرهنگ پوربه ادامه داد: با بررسی بیشتر موضوع مشخص می‌شود که متهمان اقدام به جعل عنوان و امضاء رئیس پلیس آگاهی شهرستان گرمه کرده و با این اقدام قصد داشتند تا سرقت میلگرد‌ها را قانونی جلوه دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه عنوان کرد: در نهایت هر دو متهم در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان در شهرستان گرمه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.