منتقد رژیم آل سعود نوشت: مقامات عربستان درحال ساخت زندانی بسیار بزرگ و مرکز جدید پلیس،در غرب منطقه العوامیه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، افشاگر اسرار خاندان آل سعود در پایگاه اطلاع رسانی موسوم به «مجتهد ویدیو» در پایگاه اجتماعی توئیتر از اقدام رژیم سعودی به ساخت یک زندان بسیار بزرگ با مساحت بسیار زیاد در منطقه العوامیه خبر داد. 

«مجتهد ویدیو» که از حساب‌های کاربری ضد رژیم آل سعود است در توئیتی با انتشار فیلمی از دیوار‌های این زندان نوشت: این دیوار‌ها و مساحت‌های گسترده متعلق به زندانی است که پلیس سعودی در العوامیه در حال ساخت آن است.

«مجتهد ویدیو» همچنین نوشت: در این فیلم، بزرگی و مساحت یک زندان و یک مرکز جدید پلیس که مقامات رژیم سعودی در غرب منطقه العوامیه می‌سازند نشان داده شده است.


بیشتربخوانید


چندی پیش مجتهد در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: تحرکات و فعالیت‌های امنیتی گسترده‌ای در اطراف و داخل هتل «اینترکنتیننتال» ریاض به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد در راستای بازداشت شماری از اعضای خاندان آل سعود و شخصیت‌های مهم (افسران و شیوخ قبائل) و به منظور جلوگیری از هرگونه سرپیچی در برابر به قدرت رسیدن رسمی "فلانی" (بن سلمان) است.

در حالی که اوضاع جسمانی ملک سلمان رو به وخامت گذاشته است، محمد بن‌سلمان بیش از هر زمان دیگری سلطنت بر عربستان را در دسترس می‌بیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار