رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی واگذاری بخشی از اختیارات را به شهرستان‌ها موجب تسهیل انجام امور در این سازمان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اورانی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در بسیاری از فعالیت‌ها و بخش‌ها می‌توانیم اختیارات را به شهرستان‌ها دهیم تا با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری و نیز تسهیل در انجام امور کشاورزی شاهد سهولت انجام کار مراجعان باشیم.

او افزود: هم افزایی باعث تشدید اثر فعالیت‌ها در سازمان می‌شود و با توجه به شرایط خاص امروز باید تعامل و همراهی در همه بخش‌ها بیش از گذشته انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: لازمه وجود هم افزایی در این سازمان فراهم کردن بستر مناسب است که این بستر و محیط شامل داشتن هدف مشترک بین اعضای سازمان، توجه به خلاقیت و نوآوری، مشارکت تمام کارکنان در همه فعالیت‌ها و ایجاد فرهنگ کار تیمی و آموزش کار گروهی است.


بیشتر بخوانید:


اورانی با اشاره به واگذاری برخی تصدی‌گری‌های سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: اقدامات متعددی به این منظور، انجام شده، اما کافی نیست و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که بیش از پیش امور را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار کنیم تا شاهد تسهیل و تسریع در امور باشیم.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار