اکثریت افرادی که اقدام به راه اندازی وب سایت کرده اند به خوبی می دانند که سئو برای سایت آن ها تا چه اندازه لازم و ضروری است .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اکثریت افرادی که اقدام به راه اندازی وب سایت کرده اند بدون شک با معنا و مفهوم سئو آشنا بوده اند و یا آشنا شده اند. این افراد به خوبی می دانند که سئو برای سایت آن ها تا چه اندازه لازم و ضروری است .

اما یک نکته را متاسفانه برخی یا بهتر بگوییم اکثریت مدیران وب سایت ها نمی دانند و آن هم چیزی نیست جزء خدمات سئو سایت.

اینکه خدمات سئو سایت می تواند چه امکاناتی را در اختیا رآن ها قرار داده و تا چه اندازه می تواند بر کسب رتبه و جاسگاه سایت آن ها در نتایج موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد.

تیم سئو ایران https://www.seoiran.com/ قصد دارد در این مطلب که یک مطلب بسیار کاربردی است به معرفی خدمات سئو سایت پرداخته و آن ها را مورد بررسی قرار دهد.

قطعا که هدف مدیران وب سایت ها از سرمایه گذاری کردن روی سئو سایت این است که بتوانند در بازار رفابتی خود حرف اول را زده و رتبه بالاتری را در نتایج گوگل به سایت خود اختصاص دهند.

پس برای اینکه بتوانید به نتیجه دلخواهی که می خواهید دست پیدا کنید باید مسیر انتخابی دقیق و مشخصی را طی کنید

خدمات سئو سایت چیست؟

به تمام فعالیت هایی که به شما درجهت بهبود جایگاه سایت خود در نتایج موتورهای جستجو انجام می دهید و به شما کمک می کند تا به هدف خود دست پیدا کنید خدمات سئو سایت گفته می شود

برای اینکه بیشتر با خدمات سئو سایت آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سئو تکنیکال

اولین خدمات از سری خدمات سئو سایت که می خواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم سئو تکنیکال است .

سئو تکنیکال در حقیقت خدماتی را به کاربران ارائه می دهد که مربوط به سرویس هایی است که باید از لحاظ فنی در سایت شما رعایت شده باشند. این خدمات که سئو تکنیکال عهده دار آن ها است عبارتند از:

  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی کدها و تگ های html
  • سلامت کلی سایت( مدیریت Robots، Sitemaps و Redirects و …)
  • پیاده سازی نشانه گذاری استاندارد
  • طراحی و کدنویسی نسخه AMP
  • بهینه سازی یا پیاده سازی نسخه موبایل سایت

در نظر داشته باشید که ه ریک از این خدماتی که سئو تکنیکال به شما ارائه می دهد می توانند روی رتبه و جایگاهی که شما قرار است از موتورهای جستجو کسب کنید تاثیر بگذارند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و تحقیق کلمات کلیدی

یکی از مهم ترین بخش هایی که در سئو بیشتری تاثیر را دارد بازاریابی محتوا یا همان تولید محتوا در سایت است . بارها درباره تولید محتوا و اینکه تا چه اندازه می تواند روی رتبه و  سئو سایت شما تاثیر بگذارد مقاله های مختلفی را مطالعه کرده اید و بدون شک اگر سال های زیادی است در دنیای رقابت با سایت های دیگر قرار گرفته اید به خوبی از میزان اهمیت آن مطلع می باشید.

کاری که بازاریابی محتوا در سایت شما انجام می دهد این است که:

  1. شناسایی و آنالیز کلمات کلیدی ارزشمند
  2. تدوین ساختار محتوایی سایت و صفحات هدف
  3. برنامه زمانی و استانداردهای تهیه محتوا
  4. تهیه محتوای مستمر متناسب با استانداردهای سئو
  5. مدیریت عنوان و توضیحات مناسب برای سئو
  6. تدوین استراتژی لینک سازی داخلی سایت

هر کدام از این خدمات بخش مجزایی را برعهده دارند و باید برای آن ها هزینه و زمان جداگانه ای صرف شود تا نتیجه آن چه که میخواهید شود.

لینک سازی

گام یعدی در خدمات سئوسایت لینک سازی است که درباره این خدمات هم بدون شک اطلاعات لازم را دارید. خدماتی که در بخش لینک سازی برای سئو سایت خود باید انجام دهید شامل: بررسی وضعیت فعلی سایت و آنالیز رقبا، تدوین برنامه و استراتژی لینک سازی دستی و فعالیت در شبکه های اجتماعی، تدوین برنامه خرید رپورتاژ آگهی براساس بودجه و نیاز، تدوین برنامه خرید بک لینک براساس بودجه و نیاز و حذف لینک های مخرب و رهایی از جریمه گوگل است .

لینک سازی داخلی و خارجی

 لوکال سئو

درباره سئو محلی تا به حال چیزی به گوشتان خورده است؟! اصلا می دانید که سئو محلی چیست؟! چطور باید از آن استفاده کرد؟! تا چه اندازه روی رتبه سایت شما تاثیر دارد؟

خب ما درباره اینکه لوکال سئو یا همان سئو محلی چیست؟! بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

از دیگر خدمات سئو سایت که میتواند به شما کمک کند تا رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید سئو محلی یا همان لوکال سئو است .

درتعریف کلی می توانیم بگوییم که لوکال سئو برای بهینه سازی سایت به مشتری مورد استفاده قرار میگیرد که به نوعی ساده ترین بخش خدمات سئو سایت است.

سئو داخلی

یکی از خدماتی که لازم است آن را حتما روی سایت خود اجرا کنید سئو داخلی است .

سئو داخلی سایت که به آن On-Site SEO نیز گفته می شود مجموعه اقداماتی است که شما برای بهینه سازی سایت خود در داخل سایت انجام می دهید وبه شما در افزایش رتبه و ترافیک سایت کمک می کند.

سئو داخلی همان بهینه سازی محتوا و کدهای HTML وب سایت و لینک سازی درونی سایت است. مواردی که شما به عنوان مدیر سایت امکان تغییر و دسترسی آن را دارید (متون، محصولات، درج متاتگ ها، اضافه کردن و مدیریت لینک های هر بخش و...)

سئو خارجی

Seo off page که همان سئو خارجی سایت است روی پروسه لینگ بلدینگ تمرکز دارد و در حقیقت کلیه قعالیت هایی است که شما خارج از سایت در جهت بهینه سازی سایت خودانجام می دهید.

شاید قدرت سئو خارجی نسبت به سئو داخلی بیشتر باشد ولی شاید توجه و تمرکز به سئو خارجی سایت به جای اینکه به کاربران هدفمند وب سایت شما بیافزاید تنها بازدید کننده برایتان داشته باشد. پس شما در ابتدا باید روی سئو داخلی سایت متمرکز شوید و آنها را به خوبی انجام دهید و بعد به سراغ سئو خارجی بروید

 

: سئو خارجی off page

انتخاب هاست مناسب

مسئله دیگری که باید درباره خدمات سئو به آن توجه داشته باشید انتخاب هاست مناسب برای سایت است .

برای انتخاب هاست سایت خود باید نکات زیر را در نظر داشته باشید و به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید برای سایت خود یک هاست مناسب را انتخاب کنید.

  • اعتبار شرکت
  • امنیت سرور و هاست
  • کیفیت و قابلیت اطمینان به هاست
  • ارائه پلن‌های مختلف
  • زمان بالا بودن (UpTime)
  • پشتیبانی و خدمات مشتریان
  • پشتیبانی از چند Addon Domain
  • اطلاع از کنترل پنل هاست

 

نکات مهم سئو درون صفحه

  • صحیح بودن تایتل سایت
  • صفحه سایت و لندینگ ها description داشته باشند
  • تگهای h1 و h2 صحیح و بهینه باشند
  • درست بودن نسخه ی موبایل سایت
  • سرعت لود سایت
  • تصاویر سئو شده
  • نداشتن amp در سایت
  • داشتن Breadcrumbs برای مسیر سایت
  • بررسی روبوتtxt و sitepam.xml

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سئو ، سئو سایت ، سئو ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار