معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : مصرف آب نسبت به گذشته ۳۰درصدافزایش یافته است فرمانداران مدیریت نمایند که مردم مشکل بی آبی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از قطعی آب و خاموشی برق در دوماه باقی مانده از تابستان باید در دستور کار قرار بگیرد.

او گفت : استاندار رایزنی‌های لازم با وزیر نیرو انجام دادند و نباید هیچ جایی خاموشی داشته باشیم شرکت توزیع برق ژنراتور‌های بخش خصوصی را برای ساعت اوج مصرف برق به شبکه تزریق نماید و با زمان بندی کارخانجات درساعت غیر از اوج مصرف خدمات ارائه دهند .

سالاری افزود : ۹۵۰ لیتر در ثانیه کمبود آب داشتیم که با اقدامات انجام شده از جمله بازسازی چاه‌ها ۳۵۰ لیتر در ثانیه این کمبود‌ها جبران شده است .

او افزود : برنامه تامین آب پایدار توسط شرکت آب باید تهیه شود امکانات تعمیر و نگهداری در اختیار شهرستان‌ها داده شود که در سریع‌ترین زمان مشکلات قطعی حل شود .

سالاری گفت : منابع لازم برای آبرسانی سیار تامین شد و در اختیار آبفا قرار گرفت بازنگری و طراحی جدید و لازم در منابع ذخیره فرسوده در کوتاه مدت در دستور کار قرار می گیرد  و فرمانداران مسائل اجتماعی تامین آب شرب روستا‌ها را حل کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.