رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: اگر قرار باشد مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، پیک بیماری کرونا ویروس سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت‌الله شاکری‌نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: پیش‌بینی موج دوم بیماری کرونا ویروس برای ۲ ماه آینده است، اما اگر قرار باشد مردم نکات بهداشتی رعایت نکنند، پیک بیماری سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.

او بیان داشت: در بهبهان ۲ بیمارستان شهیدزاده و شهید مصطفی خمینی تامین اجتماعی، درگیر کرونا شدند، اما با توجه به کاهش بار بیماری در ۲۰ روز اخیر، بیمارستان تامین اجتماعی از چرخه کرونا خارج شده است.

شاکری‌نژاد افزود: ۳ بخش بیمارستان شهیدزاده با ظرفیت ۷۵ تخت بستری ویژه بیماران مبتلا به کرونا برای ارائه خدمات به بیماران در نظر گرفته شده است که تا دیروز ۳۵ بیمار در این بیمارستان بستری بوده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: اکثر موارد فوتی در بهبهان افراد بالای ۶۰ سال بوده‌اند بنابراین توصیه می‌شود افراد مسن از تردد غیرضروری به خارج از منزل خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: کاهش استفاده از ماسک، می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند؛ از مردم می‌خواهیم همچنان اصول بهداشتی تعیین شده را رعایت کنند تا شرایط پایدار خوزستان حفظ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.