به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هدایت فیلی مدیر کل پست استان ایلام گفت: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی ، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی ، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابیهای عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استانهای کشور در چهار ماهه نخست امسال را به خود اختصاص دهد.
او افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور به صورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخصهای کیفی ، مانند توزیع به موقع، مدت زمان سیر مراسلات ، مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت میپذیرد.
مدیر کل پست استان ایلام مطرح کرد: شاخصهای کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی میشود.
فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و ۷ دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمانها در سطح استان ایلام فعال است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ ن