عامل نزاع در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که اقدام به نزاع و مصدومیت احدی از شهروندان کرده بود در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

عامل نزاع در راین در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع در بخش راین و مصدومیت احدی از شهروندان بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام یکسری شگرد‌های پلیسی موفق شدند عامل نزاع که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار بود را در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ پور امینایی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت فاقد مجوز و تعدادی فشنگ از متهم تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان به معرفی متهم به مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: جامعه جولانگاه ارازل و اوباش نخواهد بود و پلیس کرمان به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به افراد شرور و خلافکار نخواهد داد و مطابق قانون با قاطعیت، هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار