نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان از آمادگی وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات پزشکی کرونایی در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر ناصحی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان در حاشیه دیدار با خانواده شهید سلامت طهماسبی در محمودآباد، گفت: با دستور وزیر بهداشت یک تیم کارشناسی به مدت  سه روز از بیمارستان‌های مازندران که بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در آنجا بستری هستند بازدید کرده و عملکرد، تجهیزات و امکانات این بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

او با بیان اینکه اطلاعات دریافتی احصاء شده از مراکز درمانی مورد نظر به وزیر بهداشت منعکس می‌شود افزود: وزیر بهداشت تاکید کرد در صورت نیاز  مازندران به تجهیزات و امکانات حفاظتی و حتی اعتبار برای مقابله با ویروس کرونا، این امکانات و تجهیزات و اعتبار در کمترین زمان به این استان اختصاص داده می‌شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان پس از ورود به استان با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیام تسلیت وزیر بهداشت را به خانواده دکتر طهماسبی شهید مدافع سلامت و رییس فقید بیمارستان امام خمینی (ره) آمل ابلاغ کرد.

وی بعد از این دیدار به همراه خانواده شهید بر سر مزار جهت قرائت فاتحه حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.