سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: ۵۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 53 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 7 مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان اردبیل ثبت شده است افزود: تعداد کل بستری‌های مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل ۳۸6 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 65  مورد مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل همچنان افزایشی است افزود: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم با توجه به روند صعودی بیماری در استان اردبیل همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.