ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تکمیل نهایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز محبی نجم‌ آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مورد تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان سبزوار گفت: بنا بر ادعای دوستان فاز نخست این ورزشگاه تکمیل شده، اما همچنان نواقصی به ویژه در زمینه صندلی‌های ورزشگاه وجود دارد که ممکن است خطرآفرین شود و حتما باید این مسائل برطرف شود.

او افزود: از سوی دیگر درخواست داشتیم فعلا صرفا زمین چمن ورزشگاه و همچنین پیست مورد استفاده قرار گیرد تا این نواقص برطرف شود و تا زمان رفع نواقص تماشاگران حضور پیدا نکنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: کل این ورزشگاه قرار است در سه فاز تکمیل شود و براساس برآورد‌ها تکمیل نهایی آن نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 

محبی با اشاره به سابقه ورزشی سبزوار در ورزش هندبال بیان کرد: این شهرستان از دیرباز یکی از مهد‌ها و قطب‌های هندبال کشور بوده و باید مجدد فضایی را فراهم کنیم تا این رشته ورزشی در شهرستان احیاء شود.

او تصریح کرد: استعداد‌های فعال در این رشته ورزشی در شهرستان بسیار زیاد هستند و باید بستر مناسبی را فراهم کنیم تا بار دیگر هندبال سبزوار در کشور سرآمد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهمترین الزامات در این زمینه زیرساخت‌های سخت‌افزاری است که باید برای این رشته در شهرستان مهیا شود که البته این زیرساخت‌ها نیز عمدتا مهیا است و تنها نیازمند تقویت است.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: البته از سوی دیگر به ویژه در حوزه منابع درآمدی هندبال سبزوار رایزنی‌هایی به همراه دیگر نماینده سبزوار در مجلس یعنی آای عنابستانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت داده‌ایم و بسیار مهم است که به پایدارسازی این رشته ورزشی و همچنین منابع درآمدی آن فکر کنیم.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
هیمن استادیوم رو با رئیس جمهور ریسی درست نمیکنن منتظر چی هستند هیچی کی نمیاد پول بیده باید دنبالش باشی مثل شهر های دیگه نماینده گان سبزوار در مجلس چه کار میکنن ورزش سبزوار داره به فنا میره
آخرین اخبار