مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

فعالیت ۲۷ خانه هلال در روستا‌های ایلام

علی اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۷ کانون جوانان جمعیت هلال احمر در استان ایلام فعالیت دارند، گفت: تاکنون تعداد ۲۷ خانه هلال با همکاری بخشداران و دهیاران در مناطق مختلف استان افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد علی‌اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام  گفت: در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر، کانون‌های غنچه‌های هلال، دانش آموزی، جوانان، طلاب، کانون روستایی و دانشجویی فعالیت دارند.

علی‌اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۷ کانون جوانان جمعیت هلال احمر در استان ایلام فعالیت دارند، اظهار کرد: در این تعداد کانون ۹ هزار و ۳۴۸ نفر از جوانان استان عضو هستند که با حضور این عزیزان در صحنه‌های مختلف و حوادث غیرمترقبه به مردم عزیز هم استانی و سایر نقاط کشور خدمات امداد و نجات ارئه می‌شود.

او با اشاره به فعالیت‌های این حوزه معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام در چهار ماه ابتدای سال جاری، افزود: در این مدت در راستای خدمات بشردوستانه و مبارزه با ویروس کرونا، فعالیت‌هایی از جمله دوخت و توزیع ماسک و ضدعفونی معابر در ۹ شعبه مجری این جمعیت در سطح استان، اجرای تعداد ۱۰۰ برنامه فعالیت در فضای مجازی، برگزاری پویش‌های لب خندان، نقاشی، دلجویی از کادر درمانی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ادامه نیز با اشاره به فعالیت‌های حوزه معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان ایلام، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷۰ نفر در ۳۰ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و امداد و کمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر استان ایلام شرکت کرده اند.

انتهای پیانم/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.