با متخلفان درحوزه پسماند برخورد قانونی می شود

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ عمومی و انقلاب مشهد گفت:دستگاه قضا آماده همکاری برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا قنبری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ عمومی و انقلاب مشهد گفت: در حوزه مدیریت پسماند اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و دستگاه قضا آماده همکاری برای برخورد قانونی با متخلفان درحوزه پسماند است.

 او روز گذشته در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با اشاره به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی شهروندان در این حوزه افزود: در گام اول برای کاهش تخلفات باید علت‌یابی کرد و از برخورد عجولانه با معلول اجتناب ورزید که این اصل در برخورد با تمامی تخلفات مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون دادستان ادامه داد: با توجه به این موضوع، مشکلات و معضلاتی که در زمینه مدیریت پسماند وجود دارد، دستگاه قضا آماده است در چارچوب قانون، همکاری‌های لازم را در برخورد با متخلفان این حوزه با سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


قنبری راد بیان کرد: این سازمان در حوزه مدیریت پسماند در مقایسه با دیگر شهر‌ها بسیار موفق عمل کرده است و می‌تواند الگوی مناسبی برای سازمان‌های پسماند شهرداری‌ها در کل کشور باشد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.