حجت الاسلام والمسلمین ابراهيمی پور گفت: یکی از مصادیق تقوا تبلیغ غدیر است و امامت امیرالمومنین یکی از مصادیق اهم تقوا می باشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهيمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های این هفته شهرستان که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شد با توصیه به شهروندان با در پیش گرفتن تقوا گفت: یکی از مصادیق تقوا تبلیغ غدیر است و امامت امیرالمومنین یکی از مصادیق اهم تقوا می باشد.

او با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان از آنان خواست در نمازجمعه حضور پررنگی داشته باشند.

امام جمعه آبادان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر وکمک به نیازمندان تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد در این روز انفاق کند می‌تواند به فقرا و نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور با اشاره به معرفی کردن غدیر به آشنایان، فرزندان و بستگان دور ادامه داد: هر کسی در حد توان خود این رسالت مهم را انجام دهد تا کوتاهی در این زمینه رخ ندهد.

او با اشاره به شهادت شهید صارمی خبرنگار صداو سیما که در ۱۷ مرداد در افغانستان به شهادت رسید و روح مطهر ایشان باعث شده این روز به تجلیل از خبرنگاران اختصاص یابد گفت: به همه خبرنگاران عزیز در سرتاسر کشور که واقعا تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند چه در حوزه خبررسانی و چه در حوزه تبیین، تحلیل و چه در حوزه مطالبه گری از همه آن‌ها تشکر ویژه می‌کنم.

امام جمعه آبادان افزود: خبرنگاران ما هم اکنون در جبهه مقدم اطلاع رسانی و آگاهی کردن جامعه قرار دارند و در حقیقت در صحنه‌های مختلف حضور دارند، و می‌توانند برنامه ریزی و تحلیل کنند به طوری که خبرنگار می‌تواند نقش سردار سلیمانی را ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید حججی، روز مقاومت اسلامی و بزرگداشت شهدای مقاومت حرم گفت:اگر کسی می‌خواهد همانند شهید حججی بدرخشد، او نقطه ضعف دشمن را رصد و هدف قرار داد و دشمن را نابود کرد خبرنگار ماهم همین کار را می‌تواند انجام دهد.

او با اشاره به عید سعید غدیر و ایجاد پیوند اخوت و برادری و روز صنایع کوچک گفت: مجلس انقلابی اگر به دنبال این است که جهش تولید ایجاد و مسئله اشتغال حل و تورم گرفته شود باید صنایع کوچک و پایین دستی را به گردش در آورد و در مدار تولید قرار دهد.

امام جمعه آبادان با اشاره به شهادت میثم تمار و قرارگرفتن در آستانه ماه محرم گفت: یکی از نکاتی که در زندگی میثم تمار وجود داشت شناخت امیرالمومنین و دفاع از ایشان تا لحظه مرگ بود و شیعه امیرالمومنین یعنی همین که از هر فرصتی برای معرفی علی (ع) استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور در پایان با اشاره به انفجار عظیم در بیروت لبنان گفت: دشمن به دنبال آن است که با تحریف و تحریم به مردم لبنان بفهماند یا مقاومت یا رفاه را باید انتخاب کنند، در صورتی که ما میگویم هر دو یعنی هم رفاه و مقاومت منتهی نه با وابستگی به شما بلکه با تکیه برمنابع داخلی.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.