پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر صحبت‌هایی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: من به عنوان عضو کوچکی از تیم بزرگ پرسپولیس چهارمین قهرمانی تیم محبوب خود را تبریک می‌گویم و از هواداران، کادر فنی و بازیکنان تشکر و قدردانی می‌کنم. شکست پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن اشکالی ندارد و بازیکنان  هم در این دیدار  بد بازی نکردند. به هر حال از  تیمی که ۴ هفته زودتر قهرمان شده است انتظار  زیادی نمی‌رود.  

فنونی زاده بیان کرد: فاکتور‌های زیادی در قهرمانی پرسپولیس نقش داشتند که اولی آن حضور هواداران عزیز در ورزشگاه‌ها بود که در سرما و گرما تیم خود را حمایت کردند. دومین فاکتور بازیکنان بودند که خیلی با جسارت و با صلابت بازی کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. سومین فاکتور هم در اختیار داشتن بازیکنان خوب روی نیمکت بود و یحیی گل محمدی به نحو احسن از آن استفاده کرد. چهارمین فاکتور هم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره حضور پرنگی داشتند و هر کدام به نحوی برای پرسپولیس زحمت کشیدند. به هر حال همه این عوامل باعث شدند که پرسپولیس  ۴ سال پیاپی قهرمان شود.  البته هواداران در اولویت اصلی این موفقیت قرار دارند. 

تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید با جسارت بازی کند 

او ادامه داد: امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. تیم پرسپولیس کار سختی در جام حذفی ندارد، اما این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باید با جسارت و باصلابت  بازی کند. بازیکنان فوق العاده خوبی داریم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم، چون در این شرایط دشوار شیوع  ویروس کرونا  خیلی زحمت کشیدند  و قدردان تلاش‌های آن‌ها هستیم.  

فنونی زاده گفت: حضور پررنگ هواداران  پرسپولیس یادآور این موضوع است که آن‌ها همواره حامی تیم خود هستند، اما ویروس منحوس کرونا این اجازه را نداد تا هواداران از نزدیک شاهد جشن قهرمانی تیم محبوب خود باشند. علاوه بر این از لیدر‌های پرسپولیس که همواره در سرما و گرما در ورزشگاه‌ها حضور دارند و هواداران را هدایت و راهنمایی کردند هم تشکر می‌کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
هوادارانی که در این قهرمانی نقش داشتند عبارتند از بابامسعود ، معاونین محترمشان ، داوران و کمک داوران عزیز ، کمیته های محترم داوران،اخلاق ،استیناف ،انَضباتی فدراسیون فوتبال و....
آخرین اخبار