جنبش جهاد اسلامی به اشغالگران صهیونیست در خصوص تیراندازی مداوم به غیرنظامیان فلسطین هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تیراندازی‌های مداوم علیه شهروندان فلسطینی هشدار داد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد صحنه تیراندازی غیرقانونی به سمت شهروندان فلسطینی در خانه‌ها و مزارعشان از سوی نیرو‌های اشغالگر ادامه دارد و هر روزه تکرار می‌شود. این همان تهدید آشکار علیه غیرنظامیان است که جان آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

جهاد اسلامی تکرار حملات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را تشدید تجاوز عملی اشغالگران توصیف کرد و افزود شهادت یک شهروند فلسطینی در دالیا السمودی در شهر جنین کرانه باختری نمونه آشکار چنین جنایات فجیعی است.

جنبش جهاد اسلامی در پایان به اشغالگران صهیونیست هشدار داد ادامه تروریسم منجر به واکنش فلسطینیان خواهد شد و اشغالگران مسئول هرگونه آسیب و لطمه‌ای خواهند بود که در اثر اقدام آن‌ها علیه شهروندان و کشاورزان فلسطینی انجام شود.

در پی تشدید تنش‌ها در نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی، حماس، رژیم صهیونیستی را تهدید به پایان دادن به آتش بس میان طرفین کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین بامداد جمعه از شنیده شدن صدای انفجار در شرق منطقه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز گزارش داد نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی یک مقر مقاومت را در شمال نوار غزه با موشک هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این حمله مدعی شد: به دلیل ارسال بالون آتش زا از این منطقه، مواضع نیرو‌های حماس را هدف قرار دادیم.

طی یک هفته اخیر تنش‌های نظامی میان حماس و رژیم صهیونیستی تشدید شده است. رژیم صهیونیستی همواره به دلایل واهی می‌کوشد زیرساخت‌های نوار غزه را هدف قرار دهد. تاکنون از خسارات و تلفات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار