فرماندار مهاباد گفت: فردا از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) با هدف رهایی مردم از هزارتوی بروکراسی اداری و مراجعه‌های مکرر حضوری به دستگاه‌های اجرایی، پاسخگوی درخواست‌های شهروندان خواهیم بود.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: فردا دوشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۰ از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) درخواست‌ها و مشکلات شهروندان را به صورت مستقیم رسیدگی و پیگیری خواهیم کرد.

شجاعی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، یک راه ارتباطی سهل و آسان شهروندان با مدیران دستگاه‌های اجرایی است که از طریق آن بستری فراهم شده تا مردم بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مسائل خود را پیگیری کنند.

او با اشاره به اینکه تسهیل و تقویت ارتباط مدیران با مردم گامی در جهت تحقق و پیشرفت جامعه است و برای این منظور راه‌های متعددی تعریف شده است، ادامه داد: یکی از این راه‌ها سامانه تلفنی ۱۱۱ موسوم به سامد است.


بیشتر بخوانید


فرماندار مهاباد تصریح کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

شجاعی بیان کرد: مهمترین ویژگی و کارایی سامد (تلفن ۱۱۱) این است که خواسته‌ها و مشکلات تماس گیرندگان در بازه زمانی معین، عملیاتی شده و نتیجه اقدام نیز به مخاطبان گزارش می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
بی نهایت مفیداست واقدام شایسته