ساخت مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی در شهر مهاجران شهرستان شازند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درمراسمی با حضور سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی و جمعی از مسئولین کلنگ احداث ۲۰۰ واحدی کارکنان انتظامی در شهر مهاجران شهرستان شازند به زمین زده شد و عملیات ساخت این واحد‌ها آغاز شد.

آغاز ساخت مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی در شازند

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: ساخت پروژه مجتمع مسکونی شهر مهاجران برای کارکنان نیروی انتظامی استان با همکاری وزارت راه شهر سازی صورت می‌گیرد.

سردار مفخمی افزود: با کمکی که در حوزه وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته این پروژه انشاء الله این پروژه قراراست حدود یک سال به اتمام خواهد رسید تا همکاران بنده در مجموعه انتظامی استان مرکزی انشالله خانه دار شوند و ضمن اینکه از مزایای سازمانی هم بهره مند می‌شوند.

او اضافه کرد: همکاران انتظامی در این پروژه از مزایای طرح ملی مسکن ان شاء الله بهره‌مند خواهند شد و اتفاق خیلی خوبی در این پروزه می‌افتند این است که با این شرایط و با این هم افزایی انشاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و نتیجه‌اش انشاالله ایجاد امنیت و تحکیم امنیت در شهر مهاجران خواه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.