رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تحویل سیلندر گاز مایع در استان از هفته آینده به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

بهرنگ قلی زاده روز رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده نفتی خراسان رضوی توزیع گاز مایع از هفته آینده الکترونیکی در خراسان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: توزیع گاز مایع پیش از این به صورت حواله دستی و از طریق عوامل توزیع انجام می‌شد که این کار مشکلات بسیار برای شهروندان داشت. 

او افزود: یکی از اهداف این طرح که از ۲۰ مرداد اجرا می‌شود توسعه دولت الکترونیک و لغو مبادلات کاغذی و پولی با توجه به شیوع کرونا و از طرفی امکان نظارت بیشتر بر توزیع و مشخص شدن مصرف کننده‌های واقعی است.

رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سامانه newtejaratasan. niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام نمایند.

قلی زاده بیان کرد: پس از این اقدام با تایید ارگان متولی مربوطه اطلاعات شهروندان به دستگاه کارت خوان عامل توزیع مورد نظر منتقل می‌شود و می‌توانند سیلندر گاز مایع خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید

او تصریح کرد: در این طرح دو گروه عمده خانوار‌های روستایی و حاشیه شهر‌ها همچنین اصناف و کارخانه‌ها مورد توجه هستند، اما گروه اول نیاز به ثبت نام ندارند، زیرا اطلاعات آن‌ها پیش از این در سامانه ثبت شده است.

رئیس تامین و توزیع شرکت ملی و پخش فرآورده نفتی تاکید کرد: گروه اصناف و کارخانجات یک ماه فرصت دارند اطلاعات مربوط به پروانه کسب و دیگر مشخصات خود را ثبت نمایند.

قلی زاده اظهار کرد: در ماه نخست اجرای این طرح با تعامل صورت گرفته دارا بودن پروانه کسب معتبر اجباری نیست، اما از ماه‌های آینده باید از اتحادیه یا انجمن صنفی مربوطه مجوز‌های لازم را کسب نمایند.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین گاز مایع متقاضیان وجود ندارد افزود: در هر ماه چهار هزار تا چهار هزار و۷۰۰ تن گاز مایع در منطقه خراسان رضوی توزیع می‌شود.

رئیس تهیه و توزیع پخش فرآورده نفتی ادامه داد: خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان با دریافت رسید از عاملین توزیع امکان پذیر است.

انتهای پیام //ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۰:۴۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
من چند بار ثبت نام کردم ولی همش خطا میده