فرماندار شهرستان کنگاور گفت : عملیات اجرایی پروژه ۲ بانده کردن جاده کنگاور در استان کرمانشاه به تویسرکان در استان همدان حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خیراله خزایی فرماندار شهرستان کنگاور گفت : جاده کنگاور - تویسرکان یکی از پرترددترین محور‌های شرقی کنگاور به شمار می‌رود که ابتدا در سال ۹۷ اجرای عملیات ۲ بانده کردن آن با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان پیش بینی شد که با توجه به تورم امسال و تغییر نقشه آن به واسطه وجود تپه تاریخی گودین پیش بینی می‌شود برای بهره برداری آن نیاز به اعتبار بیشتری باشد.

او گفت : از ۴۲ کیلومتر طول این محور، ۹ کیلومتر در حوزه شهرستان کنگاور قرار دارد.

او با بیان اینکه تاکنون عملیات خاک برداری و تسطیح تقریبا یک محور آن انجام شده و پل سازی چندین نقطه در حال اجرا است، افزود: هدف از اجرای این پروژه، روان سازی ترافیک و ایمن‌سازی محور باتوجه به تردد بالای وسائل نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی و ارتباط بزرگراهی کنگاور با استان همدان است.

فرماندار کنگاور افزود: تلاش ما بر این است که تمامی امکانات و منابع را تجهیز کنیم تا بتوانیم جاده کنگاور به تویسرکان را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.