مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کود شیمایی قاچاق در بابل به مقصد نرسید

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری  گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالا‌های قاچاق ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار نگهداری کالای قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی کالا در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از محل مورد نظر ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری از شناسایی و دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و ادامه داد: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در این عملیات، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


کشف ۷ فقره سرقت در شهرستان نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت خودرویی کلانتری ۱۲ در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجوئی به عمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با حکم مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر د شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیسی را در مورد پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.