رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان گفت: ضوابط مجتمع‌های مسکونی، با توجه به انتخاب سمنان به عنوان یکی از ۱۲ گزینه کشور به عنوان شهر دوستدار کودک، در دست تدوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سمانه محمدیان  رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان  گفت: در راستای پیشبرد شهر دوستدار کودک سمنان و لزوم توجه به آموزش، رشد، شادی و نشاط کودکان، ایجاد فضای بازی و اتاق‌های مادر و کودک در مجتمع‌های مسکونی از سوی معاونت شهرسازی و معماری برای تصویب نهایی تدوین می‌شود.

او با ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده دربهار امسال افزود: با اعلام رسمی انتخاب شهر سمنان به عنوان یکی از ۱۲ شهر آزمایشی دوستدار کودک، برنامه‌ریزی در حوزه عملیاتی دوستدار کودک با رویکرد مطالعه و پژوهش ضروری است و مراحل اجرای برنامه‌های دوستدار کودک باید طبق دستورالعمل ارسالی از سوی یونیسف ایران انجام شود.

محمدیان بیان کرد: با توجه به موضوعات مهم حوزه کودک مقرر است تا تمام سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری سمنان برنامه‌های حوزه کودک در مباحث آموزشی، فراغتی، اجتماعی و فرهنگی و حتی شهرسازی را طبق دستورالعمل‌ها و ضوابط دوستدار کودک اجرایی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.