رییس دفتر فرماندهی کل قوا از پایگاه شکاری خلبانان شهید دلحامد بازدید و با کارکنان این یگان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رییس دفتر فرمانده کل قوا از پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرتیپ محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا امروز  به همراه امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با هدف سرکشی از وضعیت منطقه چابهار، کنارک و محدوده ساحلی دریای عمان، از پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دلحامد بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یگان دیدار و گفتگو کرد.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در این بازدید، در سخنانی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی شهیدان دلحامد از تلاش‌های مجاهدانه و موثر نیروی هوایی در اجرای صحیح برنامه‌های آمادگی دفاعی قدردانی کرد و اقدامات آنان را در این راه رو به جلو خواند.

شیرازی خاطرنشان کرد: بی‌تردید لحظه لحظه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها مورد عنایت خدای متعال و شادی قلب نازنین حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) و خرسندی مقام عظمای ولایت است.

او عنوان کرد: امروز امید همه ملت و مسئولان به شما جوانان فداکار و ازخودگذشته که از مرز و بوم این کشور جانانه دفاع می‌کنید، است. در پرتو این مجاهدت‌ها است که قدرت بازدارندگی در ابعاد مختلف محقق شده و به شرایط امنیت پایدار بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار