مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ثبت نام ۴۰۰ متقاضی جهت دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کردستان خبر داد و افزود: این طرح از طرف وزارت نفت به مناطق ۳۷ گانه شرکت نفت ابلاغ شده است.

او افزود: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع تاکنون در ۱۲ استان کشور اجرا شده و کردستان جزو ۱۰ استان بعدی است که از شهریورماه این طرح در کردستان نیز اجرا شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار خانوار کردستانی از گاز طبیعی بهره‌مند نیستند که این بدین معنی است که این خانوار‌ها تحت پوشش طرح الکترونیکی گاز مایع قرار دارند.

او در ادامه با اشاره به استقبال کم کردستانی‌ها از اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی گفت: تاکنون تنها ۴۰۰ خودرو جهت اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو در کردستان اقدام به ثبت نام کرده اند.

گیتی منش در ادامه گفت: در حال حاضر یک کارگاه جهت اجرای این طرح در سنندج راه اندازی شده و همچنین در شهرستان‌های بیجار و دیواندره نیز ظرفیت لازم جهت راه اندازی کارگاه‌های از این دست وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه تاکنون ۹۰ هزار نفر در کشور برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی ثبت‌نام کرده‌اند افزود: در دستورکار است تا در مراحل بعدی اجرای این طرح تاکسی تلفنی‌ها و خودرو‌های مسافر بر شخصی نیزمشمول اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.