محور حرکت رسانه تراز انقلاب باید حفظ اصل نظام باشد

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اصل حفظ نظام باید محور حرکت رسانه تراز انقلاب باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در مراسم یادبود سید عبدالحمید عسکری اولین شهید رسانه استان خراسان رضوی در کاشمر گفت: رسانه‌ها در خلق اقتدار و همگرایی باید پیشرو باشند و اجازه ندهند بی‌سوادی در فضای مجازی گریبان‎گیر خانواده‌ها شود.

او افزود: رسانه‌ها آن‌گونه که باید تاکنون در به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی فرهنگی شهر کاشمر به‌خوبی موفق نبودند، چون رسانه‌ها محتوا تولید نمی‌کنند و اغلب کپی پیست می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که تمام دنیا به تهاجم رسانه‌ای روی آورده‌اند.

محمدیان بیان کرد: هرچند از تهاجم فرهنگی عبور کرده‌ایم و در تهاجم رسانه‌ای به سر می‌بریم، اما در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب به خوبی موفق نبوده‌ایم و هم‌گرایی و هم‌افزایی توسط رسانه‌ها شکل نگرفته است.

او تصریح کرد: برای حفظ اصل انقلاب باید همه همگرایی داشته باشیم، نباید اجازه داد دشمنان با تبلیغات شوم افکار عمومی را منحرف کنند، امروز در دفاع از آرمان‌های انقلاب بزرگ‌ترین رسالت جبهه رسانه تعریف شده و باید وحدت داشته باشیم.
بیشتربخوانید:


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان افسران این جنگ رسالت خطیری در پاسداشت استراتژی، دارایی‌ها و آرمان‌های شهدا دارند، افکار عمومی امروز منتظر ظرفیت‌های خلق شده است.

محمدیان اظهار کرد: اگرچه همه شاهد زحمات مدافعان سلامت در جریان مبارزه با کرونا هستند، اما خبرنگاران بودند که تلاش‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیدند.

او افزود: خبرنگاران باید در حوزه آموزش نیز پیشقراول باشند و نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنند، رسانه‌ها باید با برگزاری میزگرد‌های تخصصی برای رفع معضلات اجتماعی و مشکلات صنعت و اشتغال منطقه تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: هرجریانی که به منظور مبارزه با فساد تلاش کند مورد حمایت قرار خواهیم داد و به هر خبرنگاری که مسئولان را نقد منصفانه و سازنده کند هدیه می‌دهم و بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی هیچ مسوولی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد.

محمدیان بیان کرد: باید اخلاق رسانه را رعایت کرد و اصول رسانه‌ای را بازنگری نمود، منشور اخلاق رسانه‌ای را باید بازخوانی نمود رسانه‌های ما از اخلاق‌مداری به دور شده‌اند و این چیزی است که دشمن می‌خواهد.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.