مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان زنجان از برگزاری ۱۰ دوره آموزشی برای توانمندسازی نیرو‌های گردشگری در زنجان خبر داد.

دوره های آموزش گردشگری در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: امسال با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه‌ای بخش گردشگری و نیرو‌های انسانی مرتبط با این بخش در استان زنجان به اجرا در آمد و به همین منظور ۱۰ دوره مجازی برگزار خواهد شد که از آغاز امسال تاکنون دو دوره برگزار شده است.

او اجرای دوره‌های آموزشی توانمند سازی نیروی انسانی را رایگان عنوان کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی به‌ صورت رایگان در ۱۰۰ ساعت با عناوین باز آموزی بلد‌های محلی، کاربرد شیوه‌های دیجیتالی در بازاریابی گردشگری، باز آموزی راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، ارکان گردشگری سلامت و ... برگزار می‌شود که در پایان دوره نیز گواهی‌نامه آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی مدون اداره کل استان زنجان با هماهنگی جوامع گردشگری و ارگان‌های ذیربط برای برگزاری بهینه و کیفی دوره‌های توانمندسازی آموزشی گفت: هرچقدر نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند به همان میزان عملکرد و خدمات مطلوب‌تری ارائه کرده و مقدمات توسعه گردشگری را فراهم می‌کند.
 
او افزود: استفاده از نیروی انسانی ورزیده و آگاه یکی از راهکار‌های اساسی برای جذب گردشگر است که با ارائه خدمات مناسب و تأمین نیاز‌ها و ایجاد رضایت می‌توان مدت ماندگاری و حضور مجدد آن‌ها را فراهم کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی زمانی
۱۱:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من باتوجه به علاقه بسیار زیاد در زمینه گردشگری وآشنایی کامل به تمامی جاذبه های گردی گردی استان زنجان و جهت رونق گردشگری زنجان بسیار علاقمند هستم با گردشتگری همکاری داشته باشم به چه نحوه میتوانم در دوره شرگت کنم ۰