رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشتهارد گفت: محورهای مواصلاتی اشتهارد با طرح های ارتقای کیفیت راهداری ایمن سازی شد.

میر سرمست، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشتهارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در تیر ماه سال جاری بیش از ۳ کیلومتر از محور بزرگراهی اشتهارد وهمچنین ۳ کیلومتر از محور‌های کوهستانی شهرستان اشتهارد ایمن سازی و نقاط پرحادثه آن حذف شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهاردافزود: با توجه به وجود بزرگترین شهرک صنعتی کشور در این منطقه و تردد بالای محور، استاندارد سازی روکش آسفالت در محور‌های شهرستان در دستور کار قرار گرفت و به این منظور تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر از بزرگراه اشتهارد- ماهدشت و محور اشتهارد -بوئین زهرا روکش آسفالت شد.

سرمست با اشاره به انجام بیش از ۲۵ کیلومتر شانه سازی در راه‌های شهرستان اشتهارد به منظور افزایش ایمنی، گفت: ۴۸۰ متر نیوجرسی در بزرگراه اشتهارد، ماهدشت نصب شد.

او افزود: لکه گیری، پاکسازی پارکینگ ها، نصب تابلو، برچیدن تابلو‌ها و بنر‌های غیر مجاز، شست‌وشوی تابلو، انسداد راه‌های دسترسی غیر مجاز بزرگراه، ایجاد پدخاکی به‌منظور جلوگیری از واژگونی در محور‌های کوهستانی و بازدید‌های مستمر از جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های خدماتی- رفاهی شهرستان به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  اشتهارد در تیر ماه سال جاری بوده است.

انتهای پیام / ر. ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.