بازیکن شاهین شهرداری بوشهر گفت: ماندن ما در لیگ خیلی سخت شده و شاید ۵ تا ۱۰ درصد شانس داشته باشیم، اما تلاش می‌کنیم در ۲ هفته آخر، تنها برای آبروی شاهین بجنگیم.

ابوالفضل رزاق پور، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی خوبی نبود، زیرا می‌توانستیم برنده شویم و در نیمه اول ۲، ۳ موقعیت خوب داشتیم. اواخر بازی هم خودم روی دروازه تراکتور توپ را ارسال کردم و به مدافع حریف برخورد کرد و  نزدیک بود توپ گل شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ما و تراکتور نیاز به ۳ امتیاز داشتیم، اما بازی مساوی شد و این یک امتیاز به هیچ یک از ۲ تیم کمک نمی‌کند.  

داور بازی ما با تراکتور عملکرد خوبی داشت

رزاق پور در خصوص عملکرد داور در این بازی گفت: درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم، اما باید بگویم داور بازی شب گذشته واقعا عملکرد خوبی داشت و هر ۲ تیم از عملکرد سید علی راضی بودند و هیچ یک از ۲ تیم اعتراضی به تصمیمات داور نداشتند.

حرف‌های پاشازاده درست است و ما ابتدایی‌ترین امکانات را نداریم

بازیکن شاهین شهرداری در واکنش به صحبت‌های پاشازاده مبنی بر این که تیمش ابتدایی‌ترین امکانات را در اختیار ندارد گفت: حرف‌های پاشازاده کاملا درست است. خوب شد که سرمربی تیم این حرف‌ها را زد، زیرا شاید اگر بازیکنان چنین صحبتی را مطرح کرده بودند، برخی‌ها فکر می‌کردند ما می‌خواهیم نتایجی که گرفتیم را توجیه کنیم، اما واقعیت این است که ما ابتدایی‌ترین امکانات برای تمرین کردن را در اختیار نداریم. خیلی از بازیکنان در کانکس پزشکی و اتاق ماساژ لباس عوض می‌کنند. ما با شلنگی که چمن را آبیاری می‌کنند دوش می‌گیریم و شرایطی وجود ندارد که پس از تمرین در حمام دوش بگیریم و به خانه برویم.

کمبود‌ها روی عملکرد بازیکنان تاثیر بد می‌گذارد

او در ادامه گفت: شرایط آب و هوایی و زمین تمرین هم از دیگر مشکلات ما است. این کمبود‌ها روی عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد. شاید یک جایی ضعف بازیکن در نتیجه نگرفتن دخیل باشد، اما وقتی چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود، در روحیه و روند تیم تاثیر بد می‌گذارد. تیم ما نشان داد که اگر به آن اهمیت بدهند و حداقل امکانات را در اختیار داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. ما در ابتدای نیم فصل دوم و ۲، ۳ بازی آخر نتایج خوبی گرفتیم، اما این روند تا جایی ادامه دارد و اگر حمایت کافی از تیم نشود، نتیجه نمی‌گیریم. حرف‌های پاشازاده کاملا درست است و باز هم تاکید می‌کنم که خوب شد او این صحبت‌ها را مطرح کرد.  

شانس کمی برای ماندن در لیگ داریم، اما برای آبرو و اعتبار شاهین می‌جنگیم

رزاق پور در پاسخ به این سوال که شرایط تیمش برای ماندن در لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: باید واقعیت‌ها را بگوییم. ماندن ما در لیگ خیلی سخت شده و شاید ۵ تا ۱۰ درصد شانس داشته باشیم، اما تلاش می‌کنیم در ۲ هفته باقی مانده، جدا از اتفاقات و نتایجی که در بازی‌های حریفان ما رقم می‌خورد، تنها برای آبرو و اعتبار شاهین بجنگیم. متاسفانه در طول فصل اشتباهات زیادی داشتیم و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. اکنون در فاصله  ۲ هفته مانده به پایان لیگ، تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص نیست، زیرا امتیازات و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و شاید با ۲ برد می‌توانستیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم. اکنون کارمان خیلی سخت شده، اما در ۲ بازی آینده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کم نگذاریم و وجدانمان راحت باشد.

اگر تراکتور به من نیاز داشته باشد، با جان و دل در خدمت این تیم هستم

بازیکن شاهین شهرداری درباره شرایطش برای فصل آینده اظهار داشت: من با قرارداد قرضی از تراکتور به شاهین شهرداری آمدم و فصل آینده باید به تراکتور برگردم. البته این موضوع به تصمیم مسئولان باشگاه و کادرفنی تراکتور بستگی دارد و باید دید که اصلا به من نیاز دارند یا خیر. اکنون تمرکزم روی ۲ بازی آخر است و امیدوارم این فصل به خوبی و خوشی به پایان برسد تا برای فصل آینده بهترین تصمیم را بگیرم. اگر  تراکتور به من نیاز داشته باشد، با جان و دل در خدمت این تیم هستم، در غیر این صورت پیشنهاد‌های دیگری به من می‌رسد و تلاش می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.


بیشتر بخوانید:


امیدوارم تراکتور سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد

او افزود: شب گذشته خوشحال شدم که توانستم هم تیمی‌های سابقم را ببینم. امیدوارم تراکتور در ۲ هفته آخر نتیجه بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، زیرا واقعا لیاقت این تیم خیلی بیشتر از این‌ها است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار