ابول نژادیان وضعیت سفید کرونا را شکننده دانست و گفت: اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران گفت: روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا طی روز‌های گذشته ادامه داشته است، ولی اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.

او با تاکید بر اینکه این وضعیت بسیار شکننده است، افزود: نگران این موضوع هستیم که اعلام خارج شدن استان از وضعیت قرمز و هشدار، باعث کمتر شدن رعایت نکات بهداشتی شود و دوباره درگیر پیک سنگین‌تر کرونا شویم.

ابول نژادیان اظهار داشت: ۲۶ استان کشور از جمله همه استان‌های همجوار با خوزستان در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست می‌کنیم تا از سفر به این استان ها، به شدت خودداری کنند و بیماری را برای خود و خانواده به ارمغان نیاورند. اگر بخواهیم در وضعیت سفید بمانیم، راهی بجز رعایت مسائل بهداشتی شامل؛ استفاده از ماسک، خودداری از حضور در تجمعات، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست نداریم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان، شهر‌های بهبهان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و از مردم این شهر‌ها می‌خواهیم تا نکات بهداشتی را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.