مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: ۴۸ میلیارد ریال کمک‌های از جمله معیشتی و نقدی به اتباع خارجی مقیم در استان سمنان ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نورعلی غلامحسین سماکوش مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای وقوع کرونا در سطح استان برنامه پوشش خدمات اتباع خارجی نیز به انجام رسید، گفت: در این برنامه تمام اتباع خارجی مقیم استان از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه علاوه بر این خدمات کمک‌هایی نیز به اتباع ساکن سمنان انجام شد، افزود: مجموعاً ۴۸ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال کمک شامل بسته ارزاق، کمک نقدی، درمانی و… به اتباع صورت گرفته است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان با بیان اینکه کمک‌های مذکور به صورت نقدی، کمک‌های معیشتی، مواد غذایی و سبد کالا و کمک‌های بهداشتی به جامعه هدف مهاجران استان انجام شد، گفت: یک میلیارد و ۴۷۷ میلیارد ریال بسته اقلام مصرفی و سبد کالای محصولات غذایی بین اتباع خارجی استان سمنان توزیع شده است.

سماکوش با بیان اینکه ۳۸ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال از کمک‌ها نیز از طریق سازمان‌های بین‌الملل انجام شده است، بیان کرد: سهم خدمات بهداشتی از کمک‌های صورت گرفته به اتباع خارجی استان سمنان از زمان وقوع کرونا هشت میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.