معاون سازمان صمت استان فارس گفت: مرحله اول طرح ویژه نظارت بر بازار در شیراز، از ۱۹ مرداد شروع شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ابراهیم صداقت معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مرحله اول طرح ویژه نظارت بر بازار، از ۱۹ مرداد شروع شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه در این طرح ویژه نظارتی از واحد‌های تولیدی، انبار، عمده فروشان و واحد‌های صنفی بازرسی می‌شود، افزود: رسته‌های هدف بازرسی در این طرح شامل عرضه کنندگان لوازم خانگی، عمده فروشان مواد غذایی، تولیدکنندگان ماسک و محلول ضدعفونی، عرضه کنندگان لاستیک، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مصالح ساختمانی و آهن آلات، فروشندگان میوه و تره بار، عرضه کنندگان گوشت و محصولات پروتئینی، تولیدکنندگان آرد و نان، عرضه کنندگان لوازم یدکی و روغن موتور، تولیدکنندگان شن و ماسه، عرضه کنندگان عایق‌های رطوبتی، محصولات فولادی، محصولات پتروشیمی، واحد‌های بسته بندی مواد غذایی، تولیدکنندگان محصولات لبنی، عرضه کنندگان نهاد‌های دامی است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: در این طرح ۶۰ بازرس و ناظر افتخاری در قالب ۳۰ تیم ۲ نفره به بازرسی می‌پردازند.

او، از واحد‌های دریافت کننده فولاد از بازار بورس به منظور بررسی قیمت فروش، بازرسی از توزیع کنندگان روغن موتور به منظور کنترل قیمت و کیفیت بر اساس لیست ارسالی از سازمان حمایت، بررسی چگونگی فروش لاستیک توسط کارخانه دنا بر اساس لیست توزیع و سبد کالایی کارخانه مذکور، نظارت بر کارگاه‌های تولید بتن آماده و قطعات بتنی از دیگر واحد‌های مورد بازرسی در طرح ویژه نظارتی ۱۱ روزه برشمرد.

به گفته صداقت بخشی از بازرسی‌ها در مورد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا توسط اصناف است.

معاون سازمان صمت استان بازرسی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس) و یا شماره تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ (ستاد خبری اتاق اصناف شیراز) و یا تلفن ۱۳۵ (ستاد خبری تعزیرات حکومتی فارس) اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار