مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت : خبرنگاران تلاشگران عرصه اندیشه و بینش افزایی هستند که با مسئولیت و تحمل مرارت‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت : خبرنگاران تلاشگران عرصه اندیشه و بینش افزایی هستند که با مسئولیت و تحمل مرارت‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند و همین حقایق هستند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشند و دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

او یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری را پیگیری احداث کلینیک بیمارستان شهید چمران شهرستان عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه این شهرستان فاقد کلینیک تخصصی است در بازدید معاونت درمان وزارت بهداشت به کنگاور این موضوع مطرح و به علت فرسودگی و قدیمی بودن مکان فعلی مورد موافقت قرار گرفت و تامین اعتبار لازم برای این امر صورت گرفت و هم اکنون مجوز تخریب کلینیک قدیمی صادر و بزودی با تخریب این مکان عملا فاز اجرایی ساخت کلینیک جدید آغاز خواهد شد.

امیری پیگیری و اختصاص زمین جهت احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای قارلق توسط یک خیر نیکوکار وجانمایی مکان فوریت‌های پزشکی شهر گودین و اختصاص یک دستگاه آمبولانس به آن را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان کنگاور برشمرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ادامه داد: بیمارستان شهید چمران به دلیل نوساز نبودن با مشکلات و معضلاتی ازجمله: قدیمی و بروز نبودن آشپزخانه و رختشور خانه، مستهلک بودن دستگاه اکسیژن ساز و فقدان پمپ سیتی اسکن روبروست که امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته و قول مساعد مسولان دانشگاه علوم پزشکی بزودی این مشکلات مرتفع شود.

او با اشاره به نزدیکی ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: شهروندان محترم حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار داده و از ماسک استفاده نمایندو از مسئولین شهرستان درخواست نمود در سخنرانی‌ها مردم را به این امر ترغیب نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.