به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت: ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است.
او افزود: فرآیند قیمتگذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب قیمت و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد. با همکاری زنجیره تامین، قراراست روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژراتوماتیک درایران خودرو تولیدشودو تاکنون دوهزاردستگاه ازاین محصول تولید وآماده تحویل به مشتریان شده است.
بیشتر بخوانید:
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک از استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی عبورمیکند، بیان کرد: این خودرو براساس سلیقه مصرفکنندگان و بدون بهرهگیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.
مقیمی تصریح کرد: حدود هفت هزارو ۳۰۰ دستگاه خودرو دناپلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان تعهدداریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین، مشکلی در تولید این محصول نداریم و ظرفیت تولید بیش از این اعداد است.
انتهای پیام/
آیا رقیبی در کنار این بازار پر سود و انحصار خودروسازان داخلی وجود داره که شورای رقابت باید ورود کنه؟!
الان شورای رقابت تنظیم کننده کدام رقابت سالم به نفع خریداران است؟!
ظاهرا شورای رقابت کارش فقط شده است قیمت گذاری بالا به نفع خودروسازانی که مدام از گرانی دلار مینالند در حالی که بارها ادعا کردند ما ۹۵ درصد محصولات خودرا بومی سازی کرده ایم!
ظاهرا باید خودروسازان یک بار دیگر طعم تحریم خرید خودرو را همچون سال ۹۴ چشیده تا دیگه مردم رو دست کم نگیرن.
حتما باز هم افزایش قیمت