به همت خیران ۷۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان مرکزی آزاد شدند.

عدالت خواه سرپرست زندان‌های استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۷۱ زندانی شامل ۶۷ زندانی مرد و ۴ زندانی زن که ۵۱ نفر ان‌ها بدهکار مالی و ۲۰ نفر زندانی مهریه بودند از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند.

عدالت خواه افزود: با احتساب این ۷۱ نفر در سال جاری در مجموع ۱۲۰ نفر از محل کمک‌های ستاد دیه استان و کشور و بنیاد مستضعفان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

او تصریح کرد: مبلغ کل بدهی این افراد ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است که ۱۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان کشور ۷۴۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه استان و کشور ۶۹ میلیون ریال از محل گذشت شاکیان، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل آورده مددجویان، ۳۲۶ میلیارد ریال از محل پذیرش اعسار و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تامین شده است.

سرپرست زندان‌های استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر هم تعداد ۱۰۰ نفر از محکومین جرائم غیر عمد با ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان مرکزی منتظر کمک‌های خیرین برای آزادی هستند.

او اظهار کرد: مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی می‌توانند به منظور آزادسازی زندانیان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ بانک ملی ایران واریزکنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.