رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در اوایل مرداد ماه سال جاری کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با رصد سارقان حرفه‌ای داخل خودرو مطلع شدند، یکی از مجرمان حرفه‌ای دارای ۴ فقره سابقه کیفری به نام هاتف ۳۰ ساله در سال‌های اخیر به تنهایی قطعات خودرویی‌ «آی سی یو» سرقت می‌کند.

وی با بیان اینکه با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستور دستگیری سارق صادر شد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هاتف در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در دهم مرداد ماه طی یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۷ دستگاه "‌آی سی یو" کشف و متهم را به همراه اموال مکشوفه به اداره بیستم پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی هاتف به جرم ارتکابی معترف شد که از اوایل سال جاری با موتورسیکلتم در سطح شهر پرسه زنی می‌کردم و در محل‌های خلوت و بن بستی به سراغ خودرو‌های فاقد ایمنی می‌رفتم و در عرض چند ثانیه "آی سی یو" خودرو را سرقت و بلافاصله متواری می‌شدم و اموال مسروقه را به مالخری به نام قادر می‌فروختم.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: متهم تا کنون به ۵۰چ فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش در مرکز تهران دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مالخر اموال سرقتی اظهار داشت، اموال سرقتی را به ۵ مالخر دیگر فروخته است، ادامه داد: دستگیری سایر مالخران و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد و هر دو متهم در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.

سردار لطفی گفت: با تلاش همکارانم در معاونت مبارزه با سرقت وسایط نقلیه که منجر به دستگیری سارق سابقه دار و مالخر اموال مسروقه شده است، شاهد کاهش جرایم سرقت در روز‌های گذشته بودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اون ECUهست نه آی سی یو مگه بیمارستانه که آی سی یو داشته باشه
آخرین اخبار