برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان تبریز

عصر امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز به ریاست بهروز مهدوی، فرماندار تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بهروز مهدوی  فرماندار تبریز  در این جلسه گفت: با توجه به شرایط تحریم و بیماری کرونا به لطف خدا همه چیز به خوبی مدیریت می‌شود و خوشبختانه عمران و آبادانی در کشور متوقف نشده و به کوری چشن دشمنان با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت مردان در شرایط خوبی هستیم.


او  افزود: علیرغم اینکه اعتبارات در حد شهرستان تبریز نیست، اما با این میزان اعتبار به صورت بهینه و با مشارکت مردمی و موسسات مختلف توانستیم از شرایط خوبی برخوردار باشیم و می‌توان گفت بیش از ۴۵ درصد جمعیت استان در تبریز هستند، اما تنها ۱۵ درصد اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته که بسیار کم است.


او خاطر نشان ساخت: به خاطر ویژگی‌های خاص در عمران شهری نزدیک به سه هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی داریم که به لطف خدا در حوزه موسسات حقوقی و شهرداری‌ها وضع خوبی داریم و مهمترین مطلب اینکه، دوم شهریورماه با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای خواهیم داشت که در این جلسه مدیران دستگاه‌های مسئول مشکلات خود را برای بررسی و رفع آن ارایه می‌کنند.

همچنین در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز گزارشی از روند پروژه‌های اعتبارات اختصاص یافته گزارشی دادند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.