به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، KTM RC ۳۹۰ یک موتور سیکلت بسیار خوب بوده است که در اتریش ساخته شده است، اما تمام افراد نمی توانند از آن استفاده کنند. تورهای طولانی و ترافیک چیزی است که RC ۳۹۰ از آن متنفر است. اگرچه میتواند ابزاری مناسب برای استراحت آخر هفته باشد.
این موتورسیکلت در کلاس بایکهای اسپورت با پیشرانههای کمحجم حرف اول را می زند. KTM گسترده بزرگی از به روزرسانیها را برای این موتورسیکلت خارق العاده تدارک دیده که برخی از آنها از نسخه مسابقهای و گرانتر گرفته شده اند. برخی از ویژگیهای این موتورسیکلت در سری مسابقاتی، چون موتوآمریکا و RC کاپ بکار رفتهاند.
بیشتر بخوانید
KTMدر حال کار بر روی RC۳۹۰ جدید است که ایمنتر، شیکتر و با سلامتی بسیار پیشرفتهتر به بازار عرضه خواهد است. دستگاه فعلی مقداری از رقابت عقب مانده است و حتی توسط Duck ۳۹۰ KTM طبقه بندی نشده است. اما اکنون RC چیز خاصی خواهد بود.
از نظر بصری، این دوچرخه دارای طراوت کاملی است، بدین معنا که با چراغهای جدید LED در پشت و چراغهای تقسیم کننده جدید طراحی شده است، دقیقاً مانند ۳۹۰ Adventure، چراغهای این موتورسیکلت اکنون LED هستند.
سوارکاران قادر خواهند بود در این موتورسیکلت به وسایل الکترونیکی دسترسی پیدا کنند. تصور میشود در این موتور حالتهای سواری، کنترل کشش و گوشههای ABS دقیقاً مانند Adventure به روز شده باشند. در این خودرو گزینهTFT در نظر گرفته شده است که نه تنها به شما امکان دسترسی به عملکردهای ایمنی را میدهد، بلکه در آخر عملکردهای اتصال بلوتوث را نیز باز میکند.
در این موتورسیکلت ویژگیهای عملکردی بیشتری وجود دارد به طور مثال تعلیق جدید، جعبه دنده مناسب، چرخهای جدید و سیستم اگزوز جدید در این موتور طراحی شده است.
این موتورسیکلت چابک، سریع و بسیار اسپرت است. چه در جادههای کشور و چه در مسیر حرکت جادهای، ژن Moto۳ در هر مانور قابل درک است و احساس نژاد خالص را منتقل میکند. همانند دوک ۲۰۱۷، RC ۳۹۰ جدید نیز با بهبود ارگونومی مواجه شده، زیرا صندلیها، کلاچ تنظیمپذیر و اهرمهای ترمز جدید در این موتورسیکلت بکار رفتهاند.
موتورسوارانی، چون برندون پاش و جکسون بلکمون ثابت کردهاند که اگر این موتورهای کوچک در دست سوارانی کار درست باشند چقدر سریع خواهند بود.
انتهای پیام/