نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل درمانگاه شهر معلم کلایه ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  در نشست شورای اداری معلم کلایه گفت : برای تکمیل درمانگاه شهر معلم کلایه ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و در شهریورماه ۱۸۰ نیرو به کادر این مرکز درمانی اضافه می‌شود.

محمد بیگی اضافه کرد: دریاچه اوان بیمار است و باید یک جلسه محیط زیستی ویژه برای آن تشکیل شود.

وی همچنین با اشاره به سرعت روند گازرسانی به این منطقه گفت: برای هر نفر ۱۸ میلیون تومان بودجه گازرسانی اختصاص یافته است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهسازی راه‌ها، از وزیر راه و شهرسازی تقاضای ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لطف اله سیاهکلی در نشست شورای اداری معلم کلایه که با حضور استاندار قزوین وبهسازی راه الموت در دستور کار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بیان کرد: در دو روستای الموت با تراکتور هم نمی‌شود رفت و آمد کرد و این باعث خجالت ماست.

سیاهکلی افزود: برای بهسازی راه‌ها، از وزیر راه و شهرسازی تقاضای ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار شده است.

وی ادامه داد: باید برای رودخانه‌ها سیل بند زده شود تا هم باعث فرسایش خاک نشود و هم آب دو ماهه تابستان کشاورز تامین شود.

وی افزود: بومی‌های این منطقه باید حق خانه ساختن داشته باشند و هر فردی که در الموت خانه دارد باید در سر شماری این بخش به حساب آید.

سیاهکلی دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روستاییان بتوانند کنار رودخانه پرورش ماهی داشته باشند تا اقتصاد روستا‌ها رونق بگیرد.

سیاهکلی بر راه اندازی استخر ذخیره آب کشاورزی برای روستای دیکین تاکید کرد و افزود: باید خارج از بافت روستا برای دامداری‌ها مکانی را در نظر گرفت.

بخشدار الموت شرقی هم در این نشست گفت: خطر رانش زمین ۸ روستای این بخش را تهدید می‌کند.

محمدی با اشاره به مشکل اینترنت این بخش افزود: برای حل این مشکل لازم است تا در چند نقطه دکل نصب شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های این بخش گفت: این بخش ۱۰ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی کشاورزی دارد که ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار آن زیر کشت محصولات کشاورزی رفته است.

به گفته بخشدار الموت شرقی، در این بخش ۲۰ واحد پرورش ماهی با ظرفیت ۸۰۰ تن تولید فعال است.

محمدی گفت: این بخش دارای ۱۳ هزار و ۷۰۱ نفر جمعیت است که ۸۲ درصد از آن در روستا‌ها ساکن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه معلم کلایه از طولانی شدن طرح‌ها و پروژه‌ها در این بخش انتقاد کرد و گفت: باید مدیری را انتخاب کرد که خدمت گذار مردم باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.