فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برای تامین امنیت عزاداری ایام محرم وصفر تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر در جلسه هماهنگی مراسم و عزاداری‌های ایام محرم و صفر در مصلای بوشهر در حضور نماینده ولی فقیه در استان، بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت هیات‌های عزاداری را دارد. تدابیر و پیش بینی‌های لازم انجام گرفته است و عزاداران حسینی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن در مراسم عزاداری‌ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او همچنین به نقش موثر مداحان در دوره انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در مراسم مذهبی ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: مداحان اهل بیت با توجه به وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا و برای حفظ جان مردم با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و نیروی انتظامی و سایر سازمان‌های متولی همراهی کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: نیروی انتظامی مانند سال‌های گذشته وظیفه خود می‌داند با پوشش امنیتی و انتظامی، در کنار مداحان و عزاداران حسینی باشد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.