دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، فلسطینیان را به مقابله با توافق ننگین اخیر امارات و رژیم صهیونیستی فراخواند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیسره، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (جمعه) در سخنرانی مطبوعاتی خود، تمامی مردم فلسطین را به بازآرایی صفوف خود بر اساس رویکرد آشکار و واضح مقاومت برای مقابله و پاسخگویی به توافق ننگین عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی فراخواند.

او تاکید کرد: توافق ننگین میان امارات و اسرائیل، ضربه مهلک دیگری بر پیکره در حال فروپاشی جهان عرب پس از توافقنامه کمپ دیوید، وادی عربه و اوسلو است.

زیاد النخاله افزود: ننگ بر آن‌ها که همه چیز را پایمال می‌کنند و چهره و تاریخ خود را به خون مردم فلسطین و خون ملت‌های عربی که در راه فلسطین و قدس فداکاری کردند، آلوده کردند. آن‌ها قدس را به ناپاکان تحویل دادند تا برده اسرائیل و آمریکا و بر کرسی قدرت باقی بمانند.

دبیرکل جهاد اسلامی در پایان گفت: ننگ و شرم بر آن‌ها باد که به روزی رسیده‌اند که زیر پای نتانیاهو و ترامپ لگد مال می‌شوند تا دیگران در قدرت و مواضع خود باقی بمانند.

امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه از توافق ننگین و به گفته خود تاریخی در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک خبر دادند. پیش‌تر نیز نشانه‌هایی از روابط گرم، ولی پنهان تل آویو و ابوظبی وجود داشت، اما هیچگاه مورد اعلام رسمی قرار نگرفته بود.

گروه‌های مقاومت فلسطینی و یمنی این توافق به اصطلاح تاریخی را به شدت محکوم کردند و آن را به مثابه خنجری بر پیکر ملت فلسطین و تمامی امت اسلامی و خیانتی به جهان اسلام عنوان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعاً شرم آوره
با رژیم قاتل و سفاک همراه شدن شرم ابدی است
آخرین اخبار