فرماندار گناباد گفت: مطالبه مردم این شهرستان در خصوص تبعیدگاه را از طریق مراجع بالادستی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: طی دو روز گذشته مردم شهید پرور و ولایتمدار گناباد پس از اعلام نام این شهر به عنوان تبعیدگاه اعتراضات خود را به فرمانداری منعکس کرده اند البته در این زمینه نامه رسمی به دست ما نرسیده اما در صورت صحت این مطالبه مردم را از طریق انعکاس به مسئولین بالادستی به جد پیگیری خواهم کرد.

او افزود: انتخاب شهر‌ها به عنوان تبعیدگاه قطعا براساس شاخصه‌ها و متغیر‌های مشخص بوده که در بررسی‌ها نام‌های اعلامی، نام گناباد هم به چشم می‌خورد، ولی با توجه به درخواست‌های مردمی، پیگیر خارج کردن نام گناباد از لیست تبعیدگاه‌ها از طریق ستاد محترم استانداری و وزارت کشور با همکاری امام جمعه معزز شهرستان و نماینده محترم خواهیم بود.

فرماندار گناباد ادامه داد: موضوع تبعید‌گاه از ۳۰ سال گذشته در شهرستان وجود داشته ولیکن شرایط فعلی شهرستان می‌تواند ملاک خوبی در تجدید نظر احتمالی قلمداد گردد.

قربانی بیان کرد: گناباد تنها شهرستان خراسان رضوی است که از سال ۱۳۹۵ دارای اثر ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو بوده و این ثبت جهانی یکی از محور‌های مهم گردشگری در استان را شامل می‌گردد و حتی موضوع توریسم سلامت و دیگر زنجیره‌های گردشگری در این شهر با جدیت درحال شکل گیری است و مردم ایران این شهرستان را با نام شیخ محمدتقی بهلول، قنات جهانی قصبه و سرداران وشهدای دفاع مقدسش می‌شناسند.

او تصریح کرد: انعکاس دقیق موضوع و مطالبات مردمی ایجاد شده در این زمینه به استانداری محترم خراسان رضوی و پیگیری آن در دستور کار فرمانداری گناباد قرار گرفته است.

انتهای پیام// ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.